Spousta tvůrců
Internet je skvělým místem, kam umístit svou tvorbu, protože na něj hodí lidé z celého světa, takže potenciál je zde rozhodně obrovský. Samozřejmě s tvorbou v češtině se na světovou úroveň možná nedostanete, ovšem i tak je zde velké publikum. Je dobré začít dělat nějaký zajímavý a originální obsah, aby si našel své sledující a opravu o něj byl zájem. Počítejte však s tím, že dostat se na nějaké vyšší číslo sledujících může trvat dost dlouho dobu, takže to chce vytrvalost a nepolevovat v kvalitě tvorby.
Bohužel je také zapotřebí pamatovat na to, že ne úplně všem tvůrcům se podaří dosáhnout svých cílů. Na internetu naleznete více než dost návodů, jak v konkrétním virtuálním prostředí uspět, ovšem složitější je spíše stále vymýšlet nový obsah, aby měl skutečně úspěch. Takové vymyšlení, natočení a střih YouTube videa může zabrat třeba dva týdny, takže bez práce to rozhodně jen tak nepůjde.
Placená propagace
Abyste svou tvorbu podpořili, tak si pro její zobrazování můžete zaplatit. Kupovat si třeba odběratele za peníze je nesmysl, i když to nestojí zase tolik peněz. Odběr totiž dají lidé, kteří to dělají pouze kvůli výdělku, takže už Vás dále sledovat nebudou, a to je k ničemu. Peníze lze totiž vydělat pouze z aktivních sledujících, kteří budou třeba klikat na reklamy či si zakoupí produkt díky naší spolupráci s určitou firmou.
Pro zvýšení návštěvnosti webu je vhodný SEO audit, protože SEO optimalizace zvyšuje pozice ve vyhledávačích, takže k nám díky tomu zavítá více návštěvníků. U sociálních sítí zase můžete jít cestou Facebook PPC reklamy správy, přičemž PPC se doporučuje lidem, které pravděpodobně reklama zaujme, protože například sledují či vyhledávají podobnou věc na internetu. V obou případech můžeme při oslovení takových lidí dosáhnout s poměrně slušnou pravděpodobností toho, že se stanou našimi sledujícími, nebo u nás nakoupí nějakou službu či produkt. Placená propagace tedy přinese vyšší příjmy, které pravděpodobně bez potíží propagaci s přehledem zaplatí.